7/17/2013

أغنية متبعديش ... لهاني شاكر مع كلمات الأغنية

كم انت رقيق و رومانسى يا هانى شاكر
رجاء من قلب محب الى حبيبته الا تبتعد و يشرح احاسيسه القلبيه ووحشته بدونها, و يقول لها ان كل شئ فى الدنيا ممكن ان يكون و لكن و هما معا, حتى الخصام و الظنون, لان فى وجودهما سويا يمكن حل كل شئ .
  

متبعديش
ما تبعديش ما تبعديش ……… لان كل الدنيا بعدك ما تساويش 
ما تبعديش يا حياتي انا ماتبعديش…لان الحب زي الحياة ما ينتهيش 
دنتي شمسي وضلتى ……دنتي قمري وبسمتي 
دنتي بعدك في الدنيا دي …….. انا ماليش 
لو كنتي عايزاني اعيش ………ما تبعديش 
..................................

ما تبعديش علشان انام وانا حاسس … اني ما نمت بقالي الف عام 
ما تبعديش علشان احس بالأيام …لأن بعدك كل شيء حيكون ظلام 
دنتي شمسي و ضلتى …… دنتي قمري وبسمتي 
دنتي بعدك في الدنيا دي …….. انا ماليش 
لو كنتي عايزاني أعيش ………ما تبعديش 

..................................

وانتِ معايا كل شيء ممكن يهون…الفراق والخصام والظنون 
وانتِ جنبي …….. تبقى كل الدنيا ملكي انا 
وانتِ جنبي … اليوم يعدي عليا زي سنين هنا 
دنتِ شمسي وضلتي ……دنتِ قمري وبسمتي 
دنتي بعدك في الدنيا دي …….. انا ماليش 
لو كنتي عايزاني أعيش ………ما تبعديش 




شكرا لك يا هانى ... و شكرا لكم
منال رأفت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner