3/22/2012

بفكر فى اللى ناسينى احلى ما غنى الموسيقار محمد عبد الوهاب بصوت القيصر كاظم الساهر


بفكر فى اللى ناسينى

كلمات: حسين السيد
ألحان: محمد عبد الوهاب
غناها الموسيقار محمد عبد الوهاب سنة 1957


بفكر في اللي ناسيني

وبنسى اللي فاكرني

وبهرب من اللي شاريني وادور عاللي بايعني

وادور ليه على جرحي وصاحب الجرح مش فاكر

واقول يا عيني ليه تبكي مدام الليل ملوش اخر

عذاب الجرح يحرمني من الدنيا اللي انا فيها

وطول الليل يرجعني لدنيا كنت ناسيها

اهجر حبايبي وخلاني وانسى قلوب عايشة عشاني

وروح أدور على ماضي كان لي فيهم حب زمان

اشرب لوحدي كاس فاضي دايما بفكر فيه مليان

وافكر في اللي ناسيني وبنسى اللي فاكرني

وبهرب من اللي شاريني وادور عاللي بايعني

اهجر حبايبي وخلاني وانسى قلوب عايشة عشاني

وروح أدور على ماضي كان لي فيهم حب زمان

اشرب لوحدي كاس فاضي دايما بفكر فيه مليان

حبيب القلب يا ناسيني يا فاكر قلبي بعذابك

لو انساك في يوم تلاقيني نسيت الشوق على بابك

بحبَّك يا قاسي واحب انشغالي في حبك وعهدك على القلب غالي

وياما الليالي عذابها شكالي وانت اللي عندي حبيب الليالي

صعبان عليَّ اللي نسيته لما قاسيت الي قاسيته ويَّا اللي هاجرني

أتاري ذنبي اللي جفيته عايش في ظلم اللي هويته

بيخلصه مني

مظلوم لكن المقسوم مقسوم مكتوب لي أحب اللي ضناني

لا جفاه نسَّاني هواه ولا تاه حبي من فكر اللي هواني

بافكَّر في اللي ناسيني ..


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner