10/05/2012

أغنية لؤى - تسألنى ليه ... كلمات


كلمات الأغنية
انا قولت حاجه تزعلك انا قولت ايه ؟؟
واما الحقيقه بتجرحك تسألنى ليه ؟؟

انا قولت حاجه تزعلك انا قولت ايه ؟؟
واما الحقيقه بتجرحك تسألنى ليه ؟؟

ايوا ساعات وانا بسمعك بسرح 
مابقيتش لما بنلتقى بفرح 

مش سهل نتغير ولا ننسى 
ولا سهل قلبى اللى عشق يوم يجرح

انا قولت حاجه تزعلك انا قولت ايه ؟؟
واما الحقيقه بتجرحك تسألنى ليه ؟؟

كتير سألت وكنت بهرب من سؤالك
كتير حاولت احسسك انى ف حياتك

لكن بعدت وسيبتنى ابعد لحد ماقولتها لك

ايوا ساعات وانا بسمعك بسرح 
مابقيتش لما بنلتقى بفرح 

مش سهل نتغير ولا ننسى 
ولا سهل قلبى اللى عشق يوم يجرح


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner