10/14/2012

أغنية أواخر الشتاء لإليسا أغنية رائعة

كلمات الأغنية

كنا فى أواخر الشتا قبل الي فات
زي اليومين دول عشنا مع بعض حكايات
أنا كنت لما أحب أتونس معاه
انا كنت باخذ بعضي واروح له من سكات
*****
والناس فى عز البرد يجروا ويستخبوا
وانا كنت بجري واخبي نفسي اوام في قلبه
ولحد لما الليل يليل بابقى جنبه
وافضل في عز البرد وياه بالساعات
*****
على سهوه ليه الدنيا بعد ما عشمتنا 
وعيشتنا شويه رجعت موتتنا
والدنيا من يوميها ياقلبي عودتنا
لما بتدي حاجات اوام بتاخذ حاجات
*****
وسط الشوارع ناس كتيره مروحين
والناس ياقلبي هم هم وهو فين
وانا ماشيه بتلفت وباسأل كل يوم
بيعمل ايه دلوقتي وبيحلم بمين
*****
والناس فى عز البرد بيجروا يستخبوا
وانا كنت بجري واخبي نفسي اوام في قلبه
ولحد لما الليل يليل با بقى جنبه
وافضل فى عز البرد وياه بالساعات
*****
على سهوه ليه الدنيا بعد ما عشمتنا 
وعيشتنا شويه رجعت موتتنا
والدنيا من يوميها ياقلبي عودتنا
لما بتدي حاجات اوام تاخذ حاجات




شكرا لكم 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner