7/15/2015

انت أول حب .. يادى العذاب ... كلمات أغنيه الرقيقة شادية


يادى العذاب

السؤال هو السؤال و الجواب نفس الجواب

انت ايه بالنسبة ليا بس بص انت فى عنيا 

و الجواب هيبان عليا

و انت أول حب ليا

شوف يا حبيبى .. قبل ما اقابلك قبل ما اشوفك

كنت تمللى فى بالى 

ياما سهرت معاك يا حبيبى .. ياما سهرت ليالى

كنت بفكر وأنا سهرانه .. و أسأل قلبى إمتى نحب؟

و إتصورتك زى ما شفتك ..كلك عطف و رقة قلب

انا حبيتك قبل ما أشوفك .. ياما ناجيت الحب فطيفك 

شوف حبيتك بقى من إمتى؟

دانا فى الدنيا ماليش إلا انت

و بتسألنى ! طب فهمنى

بس إزاى حبك يتقدر

ياللى يوماتى بحبك اكتر

مهما هقولك عاللى فى قلبى مهما هقول مش هقدر أعبر

انت أول حب ليا أنت أول حب

************

يا حبيبى .. يا حبيبى

انت ليلة عمر حلوة عشت فيها ألف ليلة

انت نسمة وجت خدتنى للهنا فى رحلة جميلة

انت بالنسبة لى تبقى كل شئ حلو فى حياتى

كنت من غير زكريات و أبتدت بيك زكرياتى

انت إحساسى بوجودى و الوجود من غيرك انت يبقى إيه؟

ياللى من غيرك حياتى .. و حياتى يعنى كنت هعيشها ليه؟

ياللى نور الدنيا كله فى ابتسامتك

طب دا انا مالقيتش روحى الا يومها 

يوم ما شفتك .. انت اول حب ليا



نقلتها لكم 
منال رأفت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner