9/20/2013

الذكريات و أغنية أحلى الذكريات ... لهانى شاكر

كلنا لدينا ذكريات ... قد تكون ذكريات جميلة و قد تكون أليمة, و قد يمتزج الحزن بالفرح فتصبح أجمل الذكريات.

الإنسان, ماضى و حاضر و مستقبل, و الماضى هو التجربه, و الخبرة التى تولد الذكريات... قد تتركنا التجارب أشد ألما و حزنا و لكننا بالتأكيد نصبح أكثر صلابه و قوة.

أقدم لكم أغنية أحلى الذكريات لهانى شاكر, من ألبوم بعدك ماليش سنه 2010 هنا نجد تجربة حب و فراق و ذكريات جميلة تجعل صاحبها يأمل فى العوده لمحبوبه مرة أخرى.

حتى لو كان الفراق هو القدر المحتوم إترك ذكرى جميلة تجعل الذكريات أجمل الذكريات. 

كلمات الأغنيه تقول:

لما بكون سهران لوحدى ... برجع لأحلى الذكريات
كإنى مش عايش لوحدى ... وعايش معاك كل اللى فات
حاسس بروحك جنب منى ... إسمك فى كل الأغنيات
ولا ثانية واحدة بعدت ... عنى ولسة في بينا حكايات

انا كلى معاك وبعيش بهواك
فى كل ليلة عيونى شيفاك وإيديا لمساك
انا عمرى ما اقدر انساك على طول وياك 
وكل وقت انا فكرك فيه
يا حبيبى انا ليك مشتاق بناديك
كل اللى فيا بيحلم بيك 
وبحبك وشاريك
خلاص هموت من اللهفة عليك
انا راجع لعنيك عذبت روحى وسبتك ليه

***********
أرجوك تعالى ارجعلى تانى ... تعبت من طول الغياب
دا أنا كنت مش عايش ليالى ... انا كنت عايش فى العذاب

انا كلى معاك وبعيش بهواك
فى كل ليلة عيونى شيفاك وإيديا لمساك
انا عمرى ما اقدر انساك على طول وياك 
وكل وقت انا فكرك فيه
يا حبيبى انا ليك مشتاق بناديك
كل اللى فيا بيحلم بيك 
وبحبك وشاريك
خلاص هموت من اللهفة عليك
انا راجع لعنيك عذبت روحى وسبتك ليه ليه ليه 

انا كلى معاك وبعيش لهواك وكل ليلة عنيا شيفاك ...


شكرا لكم 
منال رافت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner