12/28/2012

كل دقيقة شخصيه **** كلمات أغنية وائل جسار

من أجمل ما غنى وائل جسار, أغنيه تعبر عن الكثير منا من الذين لديهم إنفعالية وعصبيه و تمثلنا الى حد كبير و لكن الجميل هنا هو إعترافه بالخطأ و إعتذاره لها مما يضيف الكثير من الجمال على الأغنيه عميقة المعنى و شديدة الانسانية.


كل دقيقه شخصيه 

حبيبتي ليه تعاتبيني ؟
وقولتي الحب حريه وشايفاني يانورعيني
في كل دقيقه شخصيه

وبتوتر وانا زعلان وبتنطط وانا فرحان
وطفل جميل بيضحكلك وتاخدي الضحكه بالاحضان

انا حنين وعرفاني .. وبالغيره واحد تاني
باخد موقف وبتهور .. وبستسلم لاحزاني

بداوي الجرح مش عارف ف نور الصبح مش شايف 
لاكن شايفك وانا مغمض ومش خايف اقول أسف

انا بدايتك وانا نهايتك وروحي بشوفها ف مرايتك
انا مجنون لاكن عاشق وبعشق حتي تكشيرتك
لا مستي مشاعري م جوه انا هو ومش هو
وهتغير عشان خاطرك وحبك يديني القوة


انا حنين وعرفاني .. وبالغيرة واحد تاني
باخد موقف وبتهور .. وبستسلم لأحزاني

بداوي الجرح مش عارف ف نور الصبح مش شايف 
لاكن شايفك وانا مغمض ومش خايف أقول أسف



شكرا لكم
منال رأفت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner