11/22/2012

هانى شاكر و أغنيه من الزمن الجميل *** تسلم لي عيونه الحلوين


تسلم لي عيونه الحلوين تسلم لي تسلم لي
وتنور ليالي حنين تسلم لي تسلم لي
دول بشوف فيهم صحابي دنيتي وعمري وشبابي
يضحكوا بيهون عذابي دنيتي بتزيد حلاوة
آه يا عيني على الحلاوة

دول حنين عمري اللي فات عشرة حلوة وذكريات
عشت احلى الامسيات
دنيتي بتزيد حلاوة آه يا عيني على الحلاوة
تسلملي عيونه الحلوين تسلم لي تسلم لي
وتنور ليالي حنين تسلم لي تسلم لي

ذوبوني عينيه محبة توهوني باحلى غربة
مليانين سحر ومحبة
دنيتي بتزيد حلاوة آه يا عيني على الحلاوة
تسلم لي عيونه الحلوين تسلم لي تسلم لي
وتنور ليالي حنين تسلم لي تسلم لي




شكرا لكم 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner