9/24/2012

أغنية كفايه لهانى شاكر مع فيديو لكريم و فاطمة



كفايه .. 
قلبك ده ايه .. 
قوللي عليه .. 
ازاي يحب .. 
ويدوب في حب .. 
ازاي يبيع اللي شاريه .. 
كفايه .. 
اللي فتحلك قلبه خدعته .. 
اداك حبه جرحته وبعته .. 
حلم العمر اللي رسمهولك دست عليه بإديك ضيعته .. 
قلبي اللي انت ظلمته بجرحك .. 
بكره حتطلب من يسامحك .. 
بكره حتندم وحتتألم .. 
وقت ما تلقاه ناسي ملمحاك .. 
كفايه .. 
كنت بسدق كل كلامك .. 
كنت بعيش على حلم غرامك .. 
كنت بتخدع .. آه 
كنت بتجرح .. آه 
عيشتني ياما بأوهامك .. 
كفايه .. 
انت أكيد مش حاسس بيا .. 
ولا حاسس بجراك فيا .. 
بكره مصيرك حدوء جرحي .. 
وقتها بس حتبكي عليا .. 
كفايه .. 
أنا دلوقتي بقولها كفايه .. 
تكسر حب سنين جوايا .. 
انت نهاية جرح وماضي .. 
وأنا قلبي محتاج لبدايه .. 
كفايه .. 
كنت بسدق كل كلامك .. 
كنت بعيش على حلم غرامك .. 
عيشتني ياما بأوهامك .. 
كنت بتخدع .. آه 
كنت بتجرح .. 
عيشتني ياما بأوهامك .. 
كفايه ..











ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner