4/06/2013

في عز ما كنت خاين ... كلمات أغنيه هاني شاكر الرائعة

كلمات الأغنية 

فى عز ما كنت خاين 
وضميري نام وسابني 
ايام ما عشقت نفسي 
وغرور الدنيا صابني 
فى عز ما كنت جارح 
لقيت قلبك مسامح
فى عز ما كنت رايح 
اخلاصك ليا جابني 

******

كل ما بتخيل صورتك 
سهرانه الليل مجروحه
خايفة من غدري وسايبة
كل الابواب مفتوحة 
بحزن على كل دقيقة
خليتك فيها حزينة 
واديت الفرصة لنفسي
تجرح وتفرق فينا 
فى عز ما كنت جارح
لقيت قلبك مسامح
فى عز ما كنت رايح 
اخلاصك ليا جابني 

*****

قبل ما اسلم عليكي
قبل ما تنزل دموعي
لقيت فرحة عينيكي
جريت حضنت رجوعي 
كان نفسي الاقي عتابك 
ودموعك تملى عينيا
خبيتي عليا عذابك
ولقيتك خايفة عليا 
فى عز ما كنت جارح
لقيت قلبك مسامح
فى عز ما كنت رايح 
اخلاصك ليا جابني 
فى عز ما كنت خاين 
*******


شكرا لكم
منال رأفت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner