9/28/2012

اليسا و فاتت سنين مع فيديو من مسلسل فاطمة و كلمات الأغنية

كلمات الأغنية

فاتت سنين وانا بسمعك 
ولا عمري فكرت اخدعك
مالقش جرح بيوجعك ولا قلب عز عليك

وعايزني تاني اصدقك واسيب حياتك تسرقك
شيء مستحيل اني اعشقك او حتى افكر فيك

والله انا قلبي جنيت عليه وبكل بساطة لعبت فيه
وعايزني ارجع دلوقتي ليه لحياتي معاك
شفت القسوة فيك وعرفت الغدر ده من عينيك
انا بعد ده كله ازاي وليه ارجع لهواك

ايام حياتي كلها بوهم في روحي واقولها
انك اكيد محتاج لها كدبت كل ده ليه

عيشتني في اجمل هوى ووعدتني حنكون سوا
اخرتها ضاع عمري يايديك بتقلي انا ذنبي ايه


والله انا قلبي جنيت عليه وبكل بساطة لعبت بيه
وعايزني ارجع دلوقتي ليه لحياتي معاك
شفت القسوة فيك وعرفت الغدر ده من عينيك
انا بعد ده كله ازاي وليه ارجع لهواك
******
ايام حياتي كلها بوهم في روحي واقولها 
انك اكيد محتاج لها كدبت كل ده ليه
عيشتني في اجمل هوى ووعدتني حنكون سوا
اخرتها ضاع عمري بايديك بتقلي ذنبي انا ايه
******
والله انا قلبي جنيت عليه وبكل بساطة لعبت فيه
وعايزني ارجع دلوقتي ليه لحياتي معاك
شفت القسوة فيك وعرفت الغدر ده من عينيك
انا بعد ده كله ازاي وليه ارجع لهواك




شكرا لكم


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner