2/17/2012

هو انا انسى رائعه لهانى شاكر




آه آه 
هو أنا أنسى هو أنا أنسى 
لما جيت وجرحت فيا
 لما قلبك داس عليا 
لما باعنى ويوم ظلمنى 
وضاع هوايا قصاد عنيا

هو أنا أنسى هو أنا أنسى
عمرى كله اللى أنت خدته 
ولا قلبى اللى خدعته 
ولا نارى والعذاب 
اللى عشته معاك وشفته

جاى تانى تقول شاريك 
مش كفايا حرام عليك 
ماكنت عايش بين أيديك 
أنت ليه جرحتنى

طب ما قلبى كان معاك 
كان حنين كان ملاك 
كنت بتمنى رضاك 
أنت ليه ضيعتنى

أنت راجع بعد أيه 
هو فاضل فيا أيه 
اللى راح مش هتلاقيه 
يعنى أنا مبقتش أنا

لايا قلبى بلاش عتاب 
شوفنا منه كتير عذاب 
كان طريق وهم وسراب 
توهنا فيه من كام سنه

شكرا لكم 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكرا لكل من ترك تعليقا

إبحث فى الويب مع جوجل

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسجيل

ادخل بريدك الإلكترونى و احصل على احدث المواضيع:

Delivered by FeedBurner